zaterdag 5 april 2014

Post!

Vandaag kreeg ik leuke post!
Een poosje terug deed ik mee met de give-away van Lies van Theemuts.
En laat ik nu toch gewonnen hebben!
Wat een verrassing was dat! 

En nu zat vandaag het pakje bij de post.
Wat ontzettend leuk om zomaar een cadeautje te krijgen.


Zelfs de verpakking zag er leuk uit...




Maar de inhoud was helemaal leuk!
Behalve het portemonneetje, het gehaakte kleedje en de knoopjes, zat er ook nog een notitieboekje, papieren onderzettertjes, stickervelletje en home-made labels in.
En een lief kaartje erbij!
Ik ben helemaal blij!



Een paar dingetjes heb ik een mooi plekje gegeven in Lisannes kamertje.

Nou Lies, heel erg:


!!!!!


Ik denk dat ik binnenkort ook maar eens een give-away zal doen...
Leuk om ook iemand blij te maken!


Fijn weekend allemaal!

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Leuk hè, om zo'n cadeautje te krijgen?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!! Wat fijn dat je er blij mee bent... Apart om je eigen post bij een ander op de tafel te zien ;)
    Leuk dat dochterlief er ook van mee geniet! Ik heb exact dezelfde commodeplank bij mijn dochter, dan in het wit!
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen