vrijdag 7 maart 2014

Voorjaar!

Tja, als het voorjaarvirus je eenmaal te pakken heeft...
dan moet er wat gebeuren in huis en tuin!

De ramen lekker open.
Alles fris in huis.
Ik kreeg bijna zin in een heuse voorjaarsschoonmaak...
Bijna!

Misschien binnenkort...

Maar eerst moesten er nieuwe plantjes komen.
Binnen en buiten!

Alle manden en potten die ik de laatste tijd heb opgescharreld bij kringlopen kwamen goed van pas!


Frisse plantjes in huis...




Blauwe en witte viooltjes in de voor en achtertuin...




Met een paar blauwe druifjes verandert het hoekje bij de achterdeur ook in voorjaarssferen...


En natuurlijk konden een paar voorjaarsbolletjes in huis niet ontbreken.
Ik heb het potje omwikkeld met wat tillandsia en zo in een klein weckpotje gezet.
Ernaast staat het smalle hoge weckpotje wat ik pas bij de kringloop vond.
Ik heb hem een nieuw etiket gegeven. Heel eenvoudig. Op Welke.nl gezocht naar 'vintage plaatjes'. 
Eentje uitgeprint en opgeplakt. Voor het opplakken van het etiket heb ik deze tip toegepast.






2 opmerkingen: