woensdag 26 maart 2014

Feest!

Vandaag is het feest!
Mijn ouders zijn vandaag 50 jaar getrouwd, en dat is toch wel een bijzondere mijlpaal!
Wat een zegen om na zoveel jaar nog in goede gezondheid samen te zijn.



Vanmiddag ga ik er met de kinderen naar toe om vast 'een bakkie te doen'.
Maar vrijdag vieren ze het uitgebreid met familie, vrienden en kennissen.
Gezellig! Fijn om iedereen weer eens te ontmoeten!

Mijn blogberichtje van maandag krijgt nog een leuk vervolg!
Ik schreef toen immers dat ik eierdozen en wc-rolletjes te kort kwam om ook de kool te zaaien...
Toen ik 's avonds terug kwam van mijn rondje hardlopen vond ik bij de achterdeur een stapeltje eierdozen. 
Van een attente bloglezer... Bedankt!
Zodoende kon ik vanmorgen verder met voorzaaien en staan er nu ook allerlei koolsoorten 'klaar'. 
Ik zaaide bloemkool, broccoli, boerenkool, spruiten, witte en rode kool.
Tijdens het zaaien verwonderde ik me erover dat die koolzaadjes zo ontzettend klein zijn. En als je dat weet wat voor een enorme koolplanten er uit kunnen groeien. Blijft toch iets om je over te verwonderen dat er in zo'n klein zaadje zo'n enorme groeipotentie zit. Wat dat betreft ervaren wij toch dat het werken in de groentetuin je ook altijd weer brengt te verwondering over de rijkdom van de schepping!

2 opmerkingen:

  1. Van harte met de trouwdag van je ouders!! Hopelijk mogen jullie er nog lang getuige van zijn..!!
    Groetjes Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, gefeliciteerd met je ouders! Wat een mooie foto....

    BeantwoordenVerwijderen