woensdag 5 maart 2014

Ot en Sien

Gisteren ben ik met mijn vader (hoe leuk is dat!) naar Ot en Sien in Oudewater geweest. 
Dat is echt een superleuke kringloopwinkel! 
Het is gezellig rommelig. Staat boordevol.
Dus heerlijk om rond te snuffelen.
't Was toch wel een aantal jaar geleden dat ik er voor het laatst geweest was,
maar ik heb nú al zin om er binnenkort weer te gaan snuffelen!

Maar goed, gisteren heb ik daar dus weer een fantastische vondst gedaan!
Een stoere oude kist!


Die mag te zijner tijd op Gerben zijn as. kamertje de show gaan stelen.
Ideaal als speelgoedkist!

Oh ja, het stoeltje en de manden komen er ook vandaan.
Het stoeltje krijgt nog een pimpbeurtje en zal ik dan wel uitgebreider tonen!


Vandaag heb ik het mandje wat ik onlangs scoorde bij de kringloop van een hoesje voorzien. En nu heb ik hem in gebruik genomen als haakmand. M'n crochet along haakwerk zit erin. Moet nodig verder haken aan het patroon van deze week...


Maar ik ben met heel andere dingen bezig...
De naaimachine staat op tafel en draait overuren...
Daarover binnenkort meer!

1 opmerking: