vrijdag 21 maart 2014

Blog in 't zonnetje...

Ik vind het zelf erg leuk om blogs van anderen te lezen.
Juist daardoor werd en wordt ik vaak geïnspireerd om allerlei leuke dingen te doen / te maken.
En ook om zelf te gaan bloggen.

Nu had ik onlangs al bedacht om af en toe eens een blog waar ik van geniet in het zonnetje te zetten. Het was er nog niet van gekomen...
Maar zojuist zag ik op één van mijn favoriete blogs (zie leeslijst) een leuke aanleiding. Neem ook maar eens een kijkje op de blog van Theemuts. Ze heeft nu een leuke give-away!



2 opmerkingen:

  1. Wat lief om een ander blog in het zonnetje te zetten!
    Ik zal zo eens even bij Theemuts kijken, het klinkt in ieder geval al gezellig.

    En jij, geniet van het zonnetje he? :)
    Groetjes en een fijn weekend
    Miriam
    www.tbezigebijtje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief van je, bedankt!!!! Fijn weekend...

    BeantwoordenVerwijderen