maandag 17 maart 2014

Spullewaard

De kringloop Spullewaard in Zaltbommel is verhuisd naar het oude LTS-gebouw aan de van Heemstraweg. Natuurlijk moest ik daar eens een kijkje gaan nemen toen ik zaterdag voor een boodschapje toch even in Zaltbommel moest zijn. Ik had niet veel tijd dus niet uitgebreid kunnen snuffelen, maar toch heb ik weer een paar leuke dingen op de kop kunnen tikken!


Een paar schattige theekopjes.


Wat ontbijtbordjes van mijn 'rode servies'. 
Een klein schaaltje met lieve bloemetjes.
Het staat erg leuk in de servieskast, 
bij de andere kopjes en de rest van mijn servies!


Vanmorgen liep ik even de Readshop binnen.
Ik zocht een boek...
maar even later liep ik buiten met wat tijdschriften en twee boeken!

Nu ja, da's weer wat heerlijk leesvoer voor de schaarse rustige theemomentjes!

En terwijl Lisanne haar banaan at, heb ik lekker wat zitten bladeren...


... en haken uiteraard!





2 opmerkingen:

  1. Echt super leuk!! Dat haakwerk ziet er echt mooi uit! X corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk geslaagd!! Ik ben dol op bloemen servies... ;)
    Groetjes Lies

    BeantwoordenVerwijderen