donderdag 17 december 2015

Sobere kerstversiering

De afgelopen week hebben we ons huis een beetje in kerstsfeer gebracht. Ik hou niet van heel uitbundige kerstversiering. Maar een beetje kerstgroen sluipt er van lieverlee toch altijd wel in huis!


 Vorige week knutselde ik samen met Jochem en Gerben een paar minikerstboompjes. En van de week maakten ze op school allebei een leuk kerststukje. Deze kregen een plekje op de schouw en in de vensterbank.



In de waterkruik op de eettafel stak ik een paar takken kerstgroen. En een paar hangers in de lamp erboven. 



In de steenmal op de salontafel legde ik wat bolmos. Ook maakte ik van platmos nog een paar mosballen, die ook een plekje in de steenmal kregen.





En zo vind ik het alweer genoeg. Al staan er natuurlijk ook her en der regelmatig kaarsen te branden!



Op de muur bij de eettafel hangt sinds dit weekend een grote krans. Die maakte ik vorige week. Niet speciaal voor kerst! Die blijft daarna gewoon hangen! Ik vind hem zelf erg leuk geworden.


6 opmerkingen:

  1. Hallo Lydia, dankjewel voor je lieve berichtje. Ik heb me meteen bij je aangemeld. Die steenmal, ik ben er weg van en wat heb je hem keuk opgemaakt. Ik hoop op en leuk contact samen en ga nu eens op je mooie blog kijken.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe soberder, hoe mooier. Fijne dagen samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi, maar dat had ik op IG al verteld:)
    Ik vind je zelfgemaakte boompjes ook zo mooi..
    geniet van deze tijd ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig zo! Fijne feestdagen!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi is zo'n mal zeg.....leuk om mee te decoreren!
    Fijne feestdagen!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk, die kerstboompjes! En je decoratie ziet er ook top uit!

    BeantwoordenVerwijderen