zaterdag 7 november 2015

Het kleinste kamertje...

Het kleinste kamertje in huis, krijgt doorgaans niet de meeste aandacht (qua inrichting dan). 
Maar omdat je er toch regelmatig komt, vind ik dat het ook daar er gezellig uit mag zien!
Een tijdje terug vond ik bij de kringloop een leuk grenen regaal en een klein driepoot-krukje. 
Ik maakte beide kaal en gaf ze daarna een laagje loogbeits.
En ze kregen een plekje in de wc.



Op het krukje zette ik een tinnen schaaltje met o.a. een stukje zeep van Puur Zeep.



Op het regaal 'moest' natuurlijk wel een krans komen te staan!


Een paar geurkaarsjes doen goed werk...


Deze spiegel hing eerst op de plek van het regaal, maar mocht toch blijven. Zij het met een ander kleurtje!



Ik heb geprobeerd nog een foto van het totaalplaatje te maken, maar dat is lastig met zo'n kleine ruimte.


Deze handdoek-ring en toiletrolhouder hadden we al. 


Boven het inbouwtoilet zit een kastje. Vaak heb je boven een inbouwtoilet een plateau. Maar bij ons is destijds de wand tot boven doorgetrokken en in de loze ruimte die zo ontstaat is op deze manier plaats voor een kastje. Een handige plaats om toiletrollen, toiletreiniger etc. te bewaren.

3 opmerkingen: