zaterdag 6 mei 2017

Woudrichem

De meivakantie zit er weer op...
Voor de kinderen al eerder, die moesten deze week weer naar school. Zelf had ik nog wel vrij deze week. Al is dat natuurlijk maar heel relatief, als de kinderen naar school moeten en alles in het gezin gewoon doorgaat. Om zelf toch een beetje 'vakantie' te hebben, gingen de kinderen afgelopen dinsdag wel naar onze gastouder. Zo had ik toch een dagje vrij!

's Morgens eerst op mijn gemak rondgesnuffeld bij de stoffenwinkel en bij de kringloop. En daarna ben ik eens doorgereden naar Woudrichem. Een prachtige vestingstad. Ik was daar nog nooit geweest en het leek me leuk om daar eens rond te kijken.

Jammer genoeg was het regenachtig en was er verder niet veel te doen. Er zaten wel wat leuke winkeltjes, maar er was er geen één open... Toch heb ik ong. drie kwartier op mijn gemak rondgekeken en ook leuke foto's kunnen maken. (Dat gaat trouwens wel makkelijk als het zo rustig is!)
















Zoals je ziet, een erg mooi stadje! Voor herhaling vatbaar, maar dan graag met mooier weer!

1 opmerking:

  1. Lekker even de vakantie modus vasthouden. Bij mij juist andersom, de jongste was 2 weken vrij en ik helemaal niet 1 dag. Nou zit hij in de 1e middelbare dus vermaakt zich prima en slaapt lekker uit. Geen voetbal etc.... dus ik had toch ook een soort vakantiegevoel. Vandaag alles weer bij het oude. Mooi stadje Woudrichem. Fijne week groetjes Coby (cbcosycot IG)

    BeantwoordenVerwijderen