dinsdag 27 oktober 2015

Oudewater

Wat een prachtig herfstweer de afgelopen dagen! Heel fijn, nu de kinderen herfstvakantie hebben. Gisteren en vandaag was ik met de kinderen bij mijn ouders. Gezellig met zijn allen een nachtje gelogeerd.
En omdat de kinderen zich prima vermaakten bij opa en oma, maakte ik vanmorgen van de gelegenheid gebruik om er eventjes zonder kinderen op uit te gaan. Het werd een mini-uitstapje naar Oudewater.

Daar kwam ik vroeger heel vaak. Op weg naar de middelbare school fietsten we er dagelijks doorheen. Erg leuk om het weer eens terug te zien.

Ik had mijn fototoestel mee en heb wat mooie plaatjes geschoten!











De heksenwaag.






Het touwslagersmuseum.


3 opmerkingen:

  1. Prachtig hè Oudewater, het is niet ver hier vandaan. Dus de foto's komen mij bekend voor en met mooi weer is het nog mooier!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar ben ik lang geleden ook weleens geweest. Mooie foto's van een prachtig plaatsje!

    BeantwoordenVerwijderen